Shell Global Solutions

 

Ήταν κάποτε ένας τσοπάνης που του αρρώστησε ένα πρόβατο. Πάει στον πρακτικό και αυτός του λέει, κάνε αυτό και σε μία βδομάδα έλα πάλι να με βρεις. Ο τσοπάνης εφαρμόζει τις συμβουλές του πρακτικού σε όλα τα πρόβατα, αλλά μέσα στην βδομάδα του αρρωσταίνουν και ψοφάνε τα μισά πρόβατα από το κοπάδι του. Τρέχει πάλι στον πρακτικό και αυτός του δίνει νέες συμβουλές και του ζητάει να τον επισκεφτεί ξανά μετά από μία εβδομάδα. Ο τσοπάνης εφαρμόζει τις νέες συμβουλές αλλά μέσα στην εβδομάδα αρρωσταίνουν και ψοφάνε και τα υπόλοιπα πρόβατα του κοπαδιού. Τρέχει λοιπόν στενοχωρημένος, απογοητευμένος και έξαλλος στον πρακτικό σύμβουλο και του λέει ότι εφάρμοσε τις συμβουλές αλλά ψόφησαν όλα του τα ζώα και τον ρωτάει τι πρέπει να κάνει τώρα. Ο σύμβουλος τότε του λέει:
Τι να σου κάνε ρε καημένε, εγώ έχω συμβουλές να σου δώσω, εσύ δεν έχεις ζώα!
Το ανέκδοτο αυτό μας ήρθε στο μυαλό μόλις πληροφορηθήκαμε το περιεχόμενο της παρουσίασης της Εταιρείας Shell Global Solutions, που προσέλαβε ως Σύμβουλο η Διοίκηση. Στη συνέχεια θα προσπαθήσουμε να σας μεταφέρουμε όσα διασταυρωμένα μάθαμε ότι είπε η Εταιρεία στην συνάντηση που είχε με Διευθυντές, Προϊσταμένους και Μηχανικούς στο Αμφιθέατρο. Φυσικά ακούγονται πολύ περισσότερα για αυτό τονίζουμε ότι όλα όσα θα αναφερθούν μας τα μετάφεραν τουλάχιστον 2 συνάδελφοι και ως εκ τούτου δεν αποτελούν μεμονωμένες εκτιμήσεις.
  1. Προτείνεται μείωση προσωπικού. Θα εξαλειφθεί η βάρδια της Συντήρησης η οποία αρχικά θα ενσωματωθεί ως δύναμη και ως αρμοδιότητα στην βάρδια της Παραγωγής. Δηλαδή θα δημιουργηθούν ανά βάρδια ή ανά τμήμα παραγωγής μικρές ομάδες συντήρησης που θα εκτελούν πρωί απόγευμα και βράδυ τις εργασίες των μηχανικών βάρδιας. Η περικοπές προσωπικού θα προχωρήσουν και στην παραγωγή.
  2. Θα ενοποιηθούν οι Διευθύνσεις των Διυλιστηρίων Ασπροπύργου και Ελευσίνας. Κοινή Διεύθυνση Υγιεινής και Ασφάλειας, Τεχνικών Υπηρεσιών Συντήρησης, Λειτουργίας κτλ. Μάλιστα ακούγεται ότι τα λεγόμενα Διυλιστήρια του Νότου θα ονομάζονται στο εξής … Ανατολικό και Δυτικό. (Στο σημείο αυτό φαίνεται ότι υιοθετείται παλαιότερη πρότασή μας για δημιουργία Διευθυντών Ιονίων Νήσων και Δυτικής Ελλάδας). Για δε τα Διυλιστήρια του Βορά (ΕΚΟ και ΟΚΤΑ) μάλλον θα ονομαστούν Βόρειο και Υπερβόρειο ή Άνω και Κάτω … ανάλογα με την τελική διευθέτηση του ονόματος της FYROM.
  3. Οι προϊστάμενοι των τμημάτων θα ονομαστούν Υποδιευθυντές και θα βγουν από το Σωματείο. Ο στόχος είναι η αφαίμαξη του Σωματείου να γίνει η μέγιστη δυνατή βγάζοντας εκτός και τους Μηχανικούς, Τεχνολόγους, Επόπτες, Συντονιστές.
  4. Η αμοιβή θα καθορίζεται από ένα σύστημα όπου θα τίθενται στόχοι και ανάλογα με την επίτευξη αυτών θα υπάρχει πριμ. Ουσιαστικά μιλάμε για περικοπή του πριμ με την μορφή που το γνωρίζουμε σήμερα.

Θεωρείται σοφή η απόφαση του Σωματείου να απαξιώσει την μελέτη αυτή και να μην συμμετάσχει στις διαδικασίες ώστε να μπορεί οποιαδήποτε χρονική στιγμή να αντιδράσει δυναμικά. Τις επόμενες μέρες τα παπαγαλάκια της Διοίκησης θα βγουν και θα προπαγανδίζουν τις μεθόδους αυτές και θα προσπαθούν να μας πείσουν για την αναγκαιότητα της εφαρμογής τους. Εμείς απλώς ρωτάμε: Πόσο σχετίζεται η λογιστική αναμόρφωση του Ομίλου με τα σχέδια πώλησης, από πλευράς Λάτση, σε Ρώσους ή Άραβες, καθώς και πόσα Διυλιστήρια κάηκαν εφαρμόζοντας αυτές τις μεθόδους.

About these ads

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: