Έξω οι Κλέφτεεεεεες!!! (Σ.Χατζάρας)

Από την ιστοσελίδα ανοικτής δημοσίευσης Styx, αναδημοσιεύουμε το παρακάτω άρθρο του Σ. Χατζάρα:

 Ημερομηνία: 29/01/2009

 Ώρα να στήσουμε «μπλόκα» στους κερδοσκόπους
του Σπύρου Χατζάρα

 

Χθες , η τιμή του πετρελαίου έπεσε περισσότερο από 2% στην Ν. Υόρκη και «έκλεισε» κάτω από τα 33.00 Ευρώ το βαρέλι. Τα ΕΛΠΕ σήμερα πωλούν την αμόλυβδη 95 RON 10PPM 273,91 ευρώ, με καπέλο 4.39 ευρώ σε σχέση με την 27η Ιανουαρίου.
Τα Golden boys του καρτέλ διύλισης δεν έχουν τον θεό τους!
Ενώ η διεθνής τιμή του πετρελαίου σε ευρώ πέφτει, αυτοί κάθε μέρα βάζουν «καπέλο» στην τιμή που πωλούν την αμόλυβδη και το πετρέλαιο θέρμανσης.
Από κει και πέρα αναλαμβάνει το καρτέλ εμπορίας, και στο τέλος τα πρατήρια βάζουν και αυτά το δικό τους «καπελάκι». Και όλοι «γδέρνουν» τον έρμο και απροστάτευτο καταναλωτή .
Το πετρέλαιο θέρμανσης έπεσε 4% στη Νέα Υόρκη και έκλεισε στα 230 Ευρώ/ 1000 λίτρα. Τα ΕΛΠΕ σήμερα πωλούν Το πετρέλαιο θέρμανσης 318,34 Ευρώ/ 1000 λίτρα με «καπελάκι» 73 λεπτά.
Στις 26 Ιανουαρίου το πετρέλαιο κόστιζε 34.74 ευρώ ,το βαρέλι, (για τον Μάρτιο) και τα ΕΛΠΕ πωλούσαν την αμόλυβδη βενζίνη 95 RON 264,53 ευρώ.
Βλέπουμε ότι μέσα σε τρεις μέρες , ενώ η διεθνής τιμή του πετρελαίου μειώθηκε κατά 1,75 ευρώ, τα ΕΛΠΕ αύξησαν την τιμή τους, κατά 9,38 ευρώ.
Στις 26 Ιανουαρίου, το πετρέλαιο θέρμανσης κόστιζε στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, 238,76 ευρώ τα 1000 λίτρα. Χθες έκλεισε στα 230 Ευρώ/ 1000 λίτρα.
Ενώ λοιπόν η διεθνής τιμή μειώθηκε 8.76 ευρώ, τα ΕΛΠΕ, σε τρεις μέρες αύξησαν την τιμή από 312 σε 318,34 ευρώ τα 1000 λίτρα. Καπέλο 6.34 ευρώ.
Στις 22 Δεκεμβρίου με το Πετρέλαιο, στη Νέα Υόρκη, στα 28.34 ευρώ/βαρέλι (Nymex Crude Future 39.47 δολ) και το πετρέλαιο θέρμανσης στά. 212,3 ευρώ/1000λίτρα, τα ΕΛΠΕ πωλούσαν (με καπέλο 15 %), την αμόλυβδη βενζίνη 95 RON 218,24 ευρώ και το πετρέλαιο θέρμανσης 295,38 (με καπέλο 30 ευρώ).
Βλέπουμε ,ότι ενώ η αύξηση της διεθνούς τιμής είναι 14%, τα ΕΛΠΕ επέβαλαν αύξηση 21% στην βενζίνη.
Στο πετρέλαιο θέρμανσης η αύξηση των ΕΛΠΕ είναι 8,1 % έναντι αύξησης 6,9 %. (καπελάκι στο καπέλο !).
Δεν έχουν τον θεό τους.
Παραμένει επίσης αναπάντητο το τεράστιο ερώτημα για την διεύρυνση του ελλείμματος του εμπορικού ισοζυγίου κατά 3,7 δισεκ. ευρώ στο ενδεκάμηνο Ιανουάριος-Νοέμβριος 2008, που οφείλεται, σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, στην αύξηση των καθαρών πληρωμών για εισαγωγές καυσίμων κατά 3,5 δισεκ. ευρώ .
Κάποιος θα πρέπει να μας απαντήσει. Πότε έγιναν αυτές οι αγορές, και ποιος ευθύνεται;
Το πράγμα έχει παραγίνει.
Ο κύριος μέτοχος των ΕΛΠΕ, το ελληνικό δημόσιο δηλαδή, θα αναλάβει επιτέλους τη διοίκηση τους, τώρα που έφυγε ο κ. Αλογοσκούφης;
Τα διυλιστήρια είναι υπεύθυνα για την άνοδο των τιμών της βενζίνης, σύμφωνα με την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των τιμών διυλιστηρίων για τη περίοδο από την αρχή του έτους, όπως σημειώνει σε σημερινή της ανακοίνωση, η τιμή της αμόλυβδης στα διυλιστήρια αυξήθηκε κατά 9 λεπτά ή κατά 13,80% ενώ η τιμή λιανικής στα πρατήρια αυξήθηκε 5,5 λεπτά ή κατά 6,80%.
Στην ίδια ανακοίνωση η ΟΒΕ σημειώνει ότι οι αυξήσεις στις τιμές των πρατηρίων, υπολείπονται κατά πολύ των πραγματικών αυξήσεων που έχουν γίνει στην πηγή εκκίνησης τους στην ελληνική αγορά, ενώ τονίζει ότι τα πρατήρια υγρών καυσίμων δεν καθορίζουν τις τιμές αυθαίρετα, αλλά με βάση τις τιμές αγοράς από τις εταιρείες.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: